2022 YKS Sayacı - Kaç Gün Kaldı?

TYT Tarihi : 18 Haziran 2022 Cumartesi

Sınav Saati: 10:15

AYT Tarihi : 19 Haziran 2022 Pazar

Sınav Saati: 10:15

YKS 1. Oturum
Gün Saat Dakika Saniye

YKS 2. Oturum
Gün Saat Dakika Saniye



jiyan.sycn28.01.2021
Cevap Ver
tyt ayt sınavına kımler hazır hıssedıyo kendını


Aysnr04.02.2021⇒  jiyan.sycn
Cevap Ver
Ben hazır değilim


turkce ogratmanı08.02.2021⇒  jiyan.sycn
Cevap Ver
ooo coktan hazirim turkce ogratmanligi kesın gelır banaa


dilara10.02.2021⇒  Aysnr
Cevap Ver
neden hazır değilsin Çalışmiymusun? :D


Barış11.02.2021⇒  jiyan.sycn
Cevap Ver
Hadi tyt yi yapariz da ayt nasıl olur bilmiyorum


Suna18.02.2021⇒  jiyan.sycn
Cevap Ver
Ben hazırım


MFci25.02.2021⇒  Barış
Cevap Ver
ayt daha iyi tytye göre en azından bol bol süre var konuları oturt olur tyt süre sıkıntı


CanO02.03.2021⇒  jiyan.sycn
Cevap Ver
ben hazırım geçen sene sorularından full çektim yazılım mühendisliği düşünüyorum


bşra23.03.2021⇒  turkce ogratmanı
Cevap Ver
bence sen yazı yazmayı öğren ilk ahahhahaa


2.mezun14.01.2021
Cevap Ver
Hani sayılı gün çabuk geçiyordu???


Bir.yksli17.01.2021⇒  2.mezun
Cevap Ver
Geçicek ve sen bunun farkında bile olmayacaksin. Bir bakmissin sınav günü gelmiş kapıya.


Necla26.01.2021⇒  Bir.yksli
Cevap Ver
Aynen öyle☺


Mehmet turan28.01.2021⇒  2.mezun
Cevap Ver
Ben sınava girmeyecem ama seneye girecm ama çabuk zaman geçiyo bı anda 11. Sınıf oldum sizde de olmasını?


Hanım15.02.2021⇒  2.mezun
Cevap Ver
Benim konuşmaya ihtiyaçm var lütfen bana yardım edin


Rehberr23.02.2021⇒  Hanım
Cevap Ver
İstediğin zaman konuşabiliriz


Bunlar Benim Yavrularım23.02.2021⇒  Hanım
Cevap Ver
Aynı Şekilde Benimde Var İstersen Sosyal Medya Üzerinden Konuşabiliriz İkimizede İyi Gelir Belki


Psikopat11.01.2021
Cevap Ver
11 sınıfım pandemiden dolayı burdayım seneye allah hepimize yardım etsin


lololo19.01.2021⇒  Psikopat
Cevap Ver
çalışmaya başladın mı rakip


psikopatçahüsne10.01.2021
Cevap Ver
sınıf öğretmenliği..


jiyan.sycn08.01.2021
Cevap Ver
sinava az bi sure kaldí kimler heyecånli


mehmet09.01.2021⇒  jiyan.sycn
Cevap Ver
az mı? hahaha abartma istersen


Jiyan.sycn09.01.2021⇒  mehmet
Cevap Ver
Arkadasim bana gore az bi sure kaldi sana gore 160 gun cok olabilir herkese gore degisir burda abartigim birsey yok:)


Psikopat11.01.2021⇒  jiyan.sycn
Cevap Ver
benim daha vaktim var ama heycandan çok korku var


jiyan.sycn15.01.2021⇒  Psikopat
Cevap Ver
bence korkunun olmaması gerek korkmak yerıne bol bol calıs ve yapabılırım de kendıne cunku ılk basta bende cok korktum ama sonlara dogru yaklastıgımı gorunce korkunun bır faydası olmadıgını gordum ve kendıme ben yapabılırım dıyıp calısmaya daha fazla odaklandım ve suan özguvenım yerınde ve basarcagımada ınanıyom daha vaktın varken ıyı degerlendır bence


2.mezun16.01.2021⇒  jiyan.sycn
Cevap Ver
3.kez gircem heycan falan kalmadı


Güneş19.01.2021⇒  jiyan.sycn
Cevap Ver
Gecelerii uyuyuyamayacak kadar heycanliyimm


jiyan.sycn19.01.2021⇒  2.mezun
Cevap Ver
normal ben 2. mezunum ve 1. sınava gırmedım hep korku yuzunden ama bu sefer korkumu yok ettım korkunun bır fayda etmedıgını anladım


jiyan.sycn19.01.2021⇒  Güneş
Cevap Ver
heyecanını yok et bence bu heyecan ve korkular yuzunden ben gırmedım sınava ama baktımkı korkunun ve heyecanın bır faydası yok ben 2. sınava calısmaya basladım bazen kendıne sunu demen gerek ben basarcam kendın ıcın bır ıyılık yap heyecan ve korkun olmasın


Ece31.01.2021⇒  Güneş
Cevap Ver
Niye


Fahreddin24.12.2020
Cevap Ver
Günde 16 saat çalışmayla 6 ayda düzenli olarak çalışıp 10 aydır düzenli olarak günde 8 saat çalışan bir derece öğrencisinin önüne geçip derece yapmak mümkün müdür arkadaşlar?


Gerçekler az sonra25.12.2020⇒  Fahreddin
Cevap Ver
Nooo


mee26.12.2020⇒  Fahreddin
Cevap Ver
Bnce ytsr


Cem adrian28.12.2020⇒  Fahreddin
Cevap Ver
Arkadaşlar merhaba bende bir arkadaşım için girdim ve çok memnun kaldım ayriyetten daha 172 gün var endişelenmeyin çok çalışın daha çok var


Uğur03.01.2021⇒  Fahreddin
Cevap Ver
Sana baglı


Doktx06.03.2021⇒  Fahreddin
Cevap Ver
Güldürme beni


X06.03.2021⇒  Uğur
Cevap Ver
Aynen öyle


Semih24.12.2020
Cevap Ver
Sizler kaç net yapıyosunuz ?


üye profil resmi
Buradan Yorum Yapabilirsiniz